למה בכלל שמים לימון בתוך קורונה?

13/03/2017
אוכל ובישול


"קורונה" היא בין מותגי הבירה המפורסמים בעולם, ולא רק בגלל פלח הלימון ששמים בתוך הבקבוק. הסיפור של הקורונה מלמד לא מעט על צריכת האלכוהול והוא גם יכול לעזור למי שמתעניין בפעילויות שיווקיות מקוריות. קבלו את הפרטים המלאים.

תהליך ייצור הבירה מאפשר שימוש בתסיסה של שעורה, חיטה, שיבולת שועל או דגנים אחרים והוא מטבעו משאיר הרבה מקום לפרשנויות ושינויים. כתוצאה מכך יש גם הרבה סוגים של מותגי בירות ומשקאות. עם זאת, את בירה "קורונה" כנראה שכולם מכירים – בעיקר בגלל שמדובר על מותג האלכוהול השלישי בעולם מבחינת מכירות.

קורונה משווקת למרבית מדינות העולם ובשנת 1981 הפכה לנמכרת ביותר במדינת קליפורניה בארצות הברית, ללא שום סוג של פעילות שיווקית, פרסום או יחסי ציבור. קורונה היא כיום מותג הבירה המיובא הנמכר ביותר בארצות הברית.

איך הפכה קורונה לסיפור הצלחה?

אבל לא תמיד הייתה קורונה סיפור הצלחה כל כך גדול. ראשית, חשוב להזכיר שמדובר על בירת לאגר בהירה שמיוצרת במקסיקו והפכה להיות מזוהה איתה. המבשלה של קורונה נוסדה על ידי אדם בשם פבלו דיאז בשנת 1925 ומאז עשתה מאמצים כדי להישאר עצמאית מבחינה כלכלית.

העצמאות הכלכלית באה לידי ביטוי בין היתר במעבר למבשלות ענק שמייצרות בעצמן את הבקבוקים, הפקקים, הקרטונים ומתקני הייצור. חוץ מזה, היום יש לקורונה שדות שעורה שבהן היא משתמשת כדי לבשל את הבירה ואפילו מכרות זכוכית שמתוך המחצבים שלהן מייצרים את הבקבוקים.

מבחינה שיווקית, קורונה הפכה לסיפור הצלחה כי היא הגיעה בזמן הנכון למקום הנכון. קליפורניה הייתה בשנות ה-80 של המאה הקודמת אתר שזכה לעשרות אלפי דימויים בסרטי קולנוע, ספרים וסדרות טלוויזיה. גולשי הגלים האמריקאים שהגיעו לחופי קליפורניה באותה תקופה החלו לטעום את הבירה והתאהבו בה במהירות. לא חלף הרבה זמן והם גם למדו כיצד לנצל את פלחי הליים שמצויים ביחד עם צ'ילי על השולחנות המקסיקנים לתוך הבקבוקים, וכל השאר היסטוריה.

מחיר משתלם לכל הדעות

קורונה נחשבה עד לפני מספר שנים לבירה יקרה, למרות שאחוז האלכוהול בתוכה יחסית נמוך. גם בישראל היא נמכרה במחירים גבוהים בהשוואה למותגי בירות אחרות ולכן לקח קצת זמן עד שאנשים החלו להפנים את הערך המוסף שלה. קורונה היא לא רק בירה איכותית וטעימה, אלא גם דרך מצוינת להעביר ערב ארוך עם חברים. זו בירה שאהובה על גברים ונשים בטווח רחב של גילאים והיא הולכת מצוין עם נשנושים ומאכלים.

בנוסף, ברכישת שישיית קורונה מחיר הוא שיקול משמעותי אבל לא פחות משתלם מבירות אחרות. הטיפ בהקשר הזה הוא לתת כל הזמן עדיפות לרכישת אלכוהול בצורה מרוכזת. כך ניתן להשיג שישייה של בירה מצוינת במחיר אטרקטיבי ולשדרג את ארון המשקאות עם מותג בינלאומי מצליח.

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...