התחדשות והתייעלות במינהל ההנדסה בעיריית פ"ת

21/01/2015
חדשות

עם תחילת הקדנציה הצהיר ראש העיר עו"ד איציק ברוורמן, כי שיפור השירות במינהל הנדסה הוא אחד מהנושאים החשובים והדחופים ביותר לטיפול, וזאת על מנת לשפר את השירות לתושב ולייעל אותו. אי לכך, מצוי המינהל מזה מספר חודשים בתהליך התייעלות ושיפור השירות ולקראת סיום סריקת כל תיקי הבניין, שמעתה יהיו קלים לאיתור ונגישים.

כמעט כל תיקי הבניין נסרקו, כך שכעת ניתן לאתר ולצפות בתיק הבניין הרצוי באמצעות אתר מינהל הנדסה, מבלי להגיע פיזית לבניין העירייה. לרשות הפונים גם עומד מייל באמצעותו ניתן לקבל מענה כמעט לכל נושא.

הוקם מרכז שירות המספק מענה טלפוני ופרונטלי בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:30-15:00. נציגות מרכז השירות בקיאות בעבודת המינהל ויודעות לכוון את הפונים לבעלי התפקידים המתאימים. ניתן באמצעות המרכז גם לזמן תור למחלקות השונות וכן לקבל מענה מיידי, במידת האפשר.

מרכז השירות כאמור קובע תורים לשעות קבלת הקהל בכל מחלקות המינהל, המקבלות קהל בימים ראשון, שלישי וחמישי בין השעות 08:30-12:00. התור נקבע טלפונית ועם ההגעה ביום המיועד על הפונה להוציא פתקית מהמסופון, ולהתעדכן באמצעות המסכים ומערכת הכריזה על הגעת תורו.

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...