שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים - המדריך שלך לניווט בעולם הדיגיטל

22/08/2018
מחשבים ואינטרנט


עד לפני כמה שנים כאשר עסקים היו מעוניינים לפרסם את עצמם, הם היו פונים לפרסום בעיתון, שלטי חוצות, פליירים ולמי שהיה הרבה כסף ויכול היה להרשות לעצמו היה מפרסם גם ברדיו או בטלוויזיה, אך כאשר האינטרנט חדר לחיינו בעוצמה רבה כל מה שחשבנו שידענו על שיווק השתנה ברגע! היום הרוב הגדול של הפרסומים מתבצע ע"י שיווק דיגיטלי והפצת מסרים שיווקים לקהל היעד הרלוונטי של אותו עסק. כן קראתם נכון – ניתן ממש להגדיר מי הוא קהל היעד האידאלי של העסק ולכוון אליו את הפרסומים. בפרסום בדיגיטל תקציב הפרסום החודשי ידוע מראש וניתן לחזות במספר הפניות החדשות שיגיעו לעסק כתוצאה מהפרסום.

בעידן המודרני בעלי עסקים מתחילים להבין את הכוח הטמון בשיווק הדיגיטלי, יחד עם זאת בכל יום אנו למדים דברים חדשים ויש להכיר את הטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום השיווק והפרסום מקרוב. על פי סקר שנערך לאחרונה בקרב 500 בעלי עסקים בישראל, 70% מהעסקים הקטנים "מנסים את מזלם" בעשיית שיווק דיגטלי בכוחות עצמם וזאת ללא לקיחת איש מקצוע, ומה קורה בסוף? רובם הגדול מבזבז כסף וזמן יקר ונשאר ללא תוצאות.

ישנה כמות עצומה של טקטיקות וכלים שנמצאים תחת ההגדרה של שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וללא ידע ואסטרטגיה מוכרת ומקצועית אין סיכוי לבעל העסק לבלוט בים הגדול מעל מתחריו.

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים – איפה אני צריך לשווק את העסק שלי?

עסקים חדשים שרק החלו לשווק באמצעות האינטרנט עדיין חוששים ומתקשים להתנהל מול המפלצת שנקראת "שיווק דיגיטלי".

למעשה השפע של הכלים לשיווק דיגיטלי הוא רב ויחד איתו גם הבלבול של בעלי העסקים. הפרסום בדיגיטל מתבצע ע"י מספר ערוצי שיווק מרכזיים בינהם קידום אורגני בגוגל: כלומר קידום אתר אינטרנט לראש רשימת התוצאות בגוגל ע"פ מילות מפתח שגולשים מחפשים. באמצעות קידום ממומן בגוגל, באינסטגרם, בפייסבוק, שיווק במיילים, שיווק וקידום תכנים ועוד.

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם ופייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, הן בהחלט הזירות מרכזיות עבור שיווק דיגיטלי.

בפרסום ממומן בגוגל נבצע מחקר מילות מפתח מקצועי תוך בחירת הביטויים הרלוונטיים ביותר לעסק והתחשבות בתחרות ובתקציב. תתבצע עבודת קופירייטינג מקצועית שמטרתה למשוך את הגולשים ע"י המודעות לאתר\ דף נחיתה ולהסתיים בהמרה.

בפרסום בפייסבוק נפלח את קהל היעד שלנו ע"פ גילאים, תחומי עניין, אזורים גאוגרפיים, מצב משפחתי ועוד ועוד כך שבסופו של יום, חברת פרסום מקצועית תדע לבנות קמפיינים שיגיעו עד לעיניים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם – אלו שיהפכו להיות לכם לקוחות משלמים.

מוצרים או שירותים שונים עשויים להפוך למותג גדול ונחשב אם יודעים לשווק אותם בצורה חכמה ועקבית, לכולם יש מקום בזירה הדיגיטלית, אך לא כולם יכולים להתברג גבוה מעל המתחרים. הטעות של רבים מבעלי העסקים בתחילת דרכם היא האמונה המוטעית שהם יכולים לעשות את הקידום והפרסום בעצמם בשביל לחסוך את הכסף של חברות הפרסום, מה שהם לא יודעים זה שנדרש ניסיון, כשרון והבנה ברמה גבוהה מאוד ע"מ להצליח להגיע לתוצאות, מה שקורה שהם מבזבזים זמן וכסף ונשארים ללא תוצאות. אפשר להמחיש זאת לעולם הפיזי שלנו: אם הילד שלכם צריך עקירת שן – האם תרצו לנסות לעקור לו את השן לבד או ללכת לרופא שיניים מומחה שיעשה זאת בצורה הטובה והמקצועית ביותר? אנחנו חושבים שאנחנו יודעים את התשובה😊.

אנחנו אומרים – אתם תטפחו את העסק ותנו לנו לדאוג ללקוחות חדשים עבורכם.

להיות עם האצבע על הדופק בשיווק הדיגיטלי של העסק

חברות לקידום ושיווק דיגיטלי עושות ימים כלילות, על מנת לקדם את לקוחותיהם בפלטפורמות הרלוונטיות על הצד הטוב ביותר.

הם ידעו למנף את הפרסום המתאים לעסק לאפיקים הנכונים עבורו ולמקסם את הרווחים וזאת בשל נסיונם הרב.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקבוע פגישה, לספר לנו על העסק שלכם והשאיפות ואנחנו נדאג לכל היתר.

המאמר באדיבות רועי בן ארי בעלים ומנכ"ל חברת Digitwow

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...