קידום ממומן - המדריך למתחילים

25/09/2019
עסקים וכלכלה


כל בעל עסק המחזיק באתר אינטרנט יודע שמידי פעם יש לתת לו דחיפה שיווקית קטנה כדי לרענן את מאגר הלקוחות שלנו, תוך זמן קצר ומהיר. קידום ממומן (או PPC) עונה בדיוק על הצורך הזה, ומטרתו ליצור עבור העסק הזדמנות ליצירת גל מכירות נוסף.

הקידום הממומן פועל בשני מישורים עיקריים; קידום ממומן בפייסבוק, וקידום במנוע החיפוש האהוב של גוגל. לכל אחד מהמישורים הללו יתרונות משלו, ואסטרטגיות קידום משלו. המשותף להן הוא שקהל היעד של הפרסום הממומן נבחר באופן מוקפד, תוך פעולת טרגוט ממוקדת מאוד. 

שיטות שונות של קידום ממומן

לפני שמתחילים לעבוד, נרצה לפרט מעט על שני המישורים שהזכרנו לעיל, בכדי שתכירו את שיטות העבודה והקידום, והיתרונות של כל אחד מהמישורים הללו:

* קידום ממומן בגוגל – תכירו את החבר הטוב ביותר החדש שלכם, Google Adwords. זוהי פלטפורמת הקידום הממומן הפופולארית ביותר בעולם, המושתת על פרסומות ממומנות לצד תוצאות מנוע החיפוש, באתרים שונים ובמקורות אחרים. התשלום כאן הינו עבור כל קליק של גולש. קמפיין קידום דרך גוגל יאפשר להזרים תנועה של גולשים על פי תקציב מוגדר מראש, ויאפשר לכם חשיפה במנועי החיפוש השונים. קמפיין ממומן מוצלח בגוגל הוא כזה שנבנה מראש כתכנית פעולה מפורטת ומוקפדת, תוך כתיבת מודעות פרסום איכותיות, בחירה נכונה של מילות וביטויי מפתח, ואופטימיזציה רציפה.

* קידום דרך פייסבוק – מקדמים בכל רחבי העולם אוהבים את פלטפורמת הקידום הממומן של פייסבוק, ובכל יום מצטרפים אליהם עוד ועוד מפרסמים. פייסבוק מאפשרת לפלח את קהל המטרה על פי מאפיינים כגון מיקום, מגדר, גיל, תחומי עניין, דפוסי גלידה ועוד. קידום ברשת החברתית גם הוא מתקיים בהתאם לתקציב מוגדר מראש, כשהמטרה היא לפנות לפלח הקהל הרלוונטי ביותר. אחד היתרונות הנפלאים של פייסבוק הוא הקשרים שבין הגולשים, המסייעים למודעות הפרסום הממומנות לעבור מפה לאוזן ולהגיע לקהלי יעד נוספים שייתכן מאוד שהמקדם לא חשב עליהם.

תנו למומחים לקדם אתכם

לפני שבוחרים שיטת קידום ממומן איתה מעוניינים להתקדם, מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי קידום שינתחו את העסק שלכם, את קהלי היעד המתאימים לכם ובהתאם לכך ייצרו קמפיין קידום שיתאים לכם בול, לתוצאות אופטימליות יותר. היועצים יבחנו מקרוב את העסק, את נקודות החולשה מול היתרונות שלו והערך המוסף שהוא יכול להעניק ללקוחות, ועוד. רק אז, לאחר שכל הפרמטרים הללו ברורים וקיימת תכנית פעולה ברורה ומוגדרת, אפשר יהיה להתחיל לעבוד בהתאם לתקציב שאתם תבחרו.

החשיבות של פנייה לאנשי קידום היא קריטית, מכיוון שכל טעות בטרגוט, בזמן הקמפיין ובנראות שלו – תעלה לכם כסף. מומלץ מאוד לתת למי שבאמת מכיר את התחום, לעשות את העבודה בשבילכם. תתרווחו במושב, תכינו לעצמכם קפה טוב, ותתכוננו לצפות במכירות שלכם רק הולכות ועולות.

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...