מטמיעת מערכות מחשוב: שיקולים חשובים לפני הטמעת טכנולוגיה עסקית חדשה

01/12/2020
חדשות


טכנולוגיה היא חלק משמעותי מהחברה כמו גם ממקומות העבודה של היום. כמעט כולם משתמשים בסמארטפונים, בעוד שעסקים רבים משתמשים בענן על מנת לאפשר לצוותים שלהם לשתף פעולה באופן יעיל בעבודה על פרויקטים.

משימוש ברשתות חברתיות ועד לניתוח נתונים גדולים, חברה מטמיעת מערכות מחשוב מקדמת שינויים ושיפורים טכנולוגיים ללא הפסקה. במילים אחרות, התעלמות מטכנולוגיה אינה אופציה היום לאף אחד ובטח שלא לעסקים.

הבנת הצרכים העסקיים

לפני רכישת טכנולוגיה כלשהי, יש להבין תחילה אם הארגון זקוק לטכנולוגיה חדשה. טכנולוגיה אופנתית יכולה להיות מרגשת, וקל להתפתות לרכישת צעצועים חדשים, אבל האם הציוד החדש הזה יענה על צרכי החברה? או שפשוט לא יהיה שימוש בו בעוד כמה שנים?

מה שנראה כמו הרכישה המושלמת היטם עשוי בסופו של דבר ליצור בעיות נוספות בעתיד. חברה מטמיעת מערכות מחשוב מסייעת בתכנון האופן בו ניתן לנהל את הטכנולוגיה כך שהיא תמשיך להיות שימושית לחברה שלכם לאורך שנים רבות.

נקודת מבט שיווקית

נקודת מבט שיווקית היא הקשבה ותגובה. היישומים נכשלים כשבעלי עסקים אינם לוקחים בחשבן את החשיבות של הכנת צוותים לשינויים. מה אנשים צריכים? איך אפשר לפתור את הבעיות שלהם? אילו שינויים נחוצים על מנת לקדם פתרונות כאלה?

צריך להשקיע כסף ומאמץ לא רק על רכישת טכנולוגיה, אלא גם על מטמיעת מערכות מחשוב שמלווה מנהלים ועובדים ביישם הטכנולוגיות החדשות ותחזוקת מערכות המחשוב של העסק.

מתי ללכת בגדול או בקטן

יישום אינו בהכרח תהליך שמתאים באופן מושלם לכל אחד; והשינוי יכול להתבצע בשלבים. שינויים בקנה מידה קטן קלים ותר לביצוע, ובדרך כלל מבוצעים בתוך מחלקה או צוות קטן, וזקוקים פחות להכשרה וניהול. יישומים גדולים יותר ידרשו יותר ליווי של מטמיעת מערכו מחשוב שמסייעת בתהליכים כמו:

* תכנון

* ארגון

* הכשרה

* תיאם בין מחלוקות שונות

* התמודדות עם קשיים

* השגת מומחיות בעבודה עם מערכות מחשוב

* ונקודת מבט טובה יותר לגבי עבדה עם טכנולוגיות חדשות.

לא תמיד טכנולוגיה משנה תהליכים

עובדים רבים חוששים שהטכנולוגיה תשנה באופן משמעותי את זרימת העבודה שלהם ותשבש אותה. אבל ברוב המקרים, התהליך הכולל נשאר זהה למרות שהטכנולוגיה השתנתה. בואו ניקח לדוגמא מרכזיות טלפונים.

עוד בימי הטלפון הקווי והטלפונים האנלוגיים, שיחות הלקוחות הועברו לנציגי מכירות, שעבדו לאחר מכן על העסקה באמצעות חשבוניות, פנקסים ותזכירים שהוקלדו במכונת כתיבה. במידה ונציג מכירות לא היה זמין, המתקשר התבקש להתקשר שוב, או שמזכירה הייתה מתעדת את הפנייה שלו.

מטמיעת מערכות מחשוב דואגת שהתהליך יישאר זהה, אבל השיחות יעברו לנייד של נציג המכירות אם הוא רחוק משולחנו, וניתן יהיה להפיק חשבוניות, לתעד שיחות ולנהל תקשורת בהתנהלות מהירה יותר על ידי שילוב כל הפעולות במערכת תוכנה אחת, נגישה באמצעות שולחן עבודה או מכשירים ניידים.

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...