מה חשוב לדעת לפני הזמנת כרטיס ביקור דיגיטלי?

13/07/2021
עסקים וכלכלה

בעולם דיגיטלי כרטיס ביקור ממוחשב הוא מוצר מתבקש, ולכן גם מבוקש. שליפת כרטיס ביקור מנייר מארנק היא פעולה שמשדרת תקיעות מסוימת, בדיוק כמו לשלם חשבון חשמל בדואר ולא דרך הסמארטפון – ומן הסתם זה לא הרושם שאתם רוצים להעביר לצד השני. כרטיס ביקור דיגיטלי לעומת זאת מאפשר לכם ליהנות מהתדמית הנכונה, וזוהי בעצם המטרה הראשונה של כרטיסי ביקור. על-מנת להבטיח מקסימום תועלת, חשוב להקדיש תשומת לב לפרטים הבאים וכך ליצור את הכרטיס המרשים ביותר האפשרי.

מידע רלוונטי

כרטיס ביקור דיגיטלי אמור לספר למי שמקבל או מקבלת אותו מי אתם בעצם. מטרה נוספת היא להזכיר להם בשלב מאוחר יותר איך אתם יכולים לעזור להם. בהתאם הבסיס בתכנון כרטיסי ביקור דיגיטליים הוא בחירה של פריטי המידע שיופיעו עליהם. השם מן סתם הוא פריט המידע הראשון ומיד אחריו יופיע גם התפקיד שלכם בחברה או שם העסק אם אתם עצמאיים. מומלץ להוסיף – במשפט או שניים, לא יותר – תיאור תמציתי של ההתמחויות והאיכויות שמאפיינות אתכם. למשל "עורכת דין מומחית לדיני משפחה | שירות קשוב ואכפתי", או "קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, עיצוב חוויית משתמש UX, תוכן, קידום ממומן".

מאחר שאנחנו חיים בעידן דיגיטלי, כרטיס הביקור יכלול גם הפניות בלחיצת כפתור מהירה ופשוטה אל כל המקומות במרחב הדיגיטלי שבהם יש לכם נוכחות: אתר, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב וכו'. אופציה נוספת היא להעלות תיק עבודות שישקף את הערך שאתם יודעים לספק ללקוחות.

תפסת מרובה לא תפסת

כרטיסי ביקור מנייר מוגבלים מטבעם מבחינת השטח. במרחב הדיגיטלי המגבלה הזו לא קיימת, אבל חשוב לזכור שתשומת הלב של האנשים שיקבלו מכם את הכרטיס אינה אינסופית – ולכן גם תכנון כרטיס ביקור דיגיטלי חייב להתנהל על-פי הכלל הפשוט תפסת מרובה לא תפסת. זכרו שהמטרה היא לעורר רצון ראשוני ליצור קשר אתכם, ולשם כך חשוב להיות ממוקדים וחדים ולא להתפזר יתר על המידה.

כרטיס ביקור דיגיטלי עם תמונה, תמונות או וידאו

תמונה שווה אלף מילים, גלריה מושקעת שווה מיליון ו-וידאו הוא כבר נכס של ממש גם בכרטיסי הביקור הדיגיטליים (בתנאי כמובן שהקדשתם תשומת לב רבה ליצירתו כדי שהוא ימלא את המוטל עליו). העידן הדיגיטלי הוא גם עידן ויזואלי ואנשים אוהבים לצפות בתמונות ובווידאו וגם מושפעים מהם מאוד – כך שאם תבחרו נכון תמונה או תמונות שמעבירות את מי שאתם ואת הערכים שמנחים אתכם, הסיכוי ליצירת קשר גבוה מאוד.

יצירת קשר בלחיצת כפתור

המלצה נוספת היא לאפשר לכל מי שמקבל מכם כרטיס ביקור דיגיטלי לבחור את האופן שבו ייצור אתכם קשר – במייל, בווטסאפ או בטלפון. הנעה לפעולה, ואפילו באמצעות משפט פשוט כמו "הוסיפו אותי לאנשי הקשר", משפרת במידה רבה את ההיענות לכרטיס ואת התועלת שהוא יספק לכם.

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...