גמלאים בפ"ת: "מדוע עלו מחירי החוגים?"

27/06/2016
חדשות


גמלאים בחלק מהמתנס"ים בעיר מתלוננים על עלייה במחירי החוגים בשל קיצוץ בתמיכה העירונית. העירייה: במועדונים המופעלים ע"י אגף הספורט אין שינוי במחירים.

אם אתם גמלאים ונרשמתם בימים האחרונים לחוגים לקראת השנה הבאה ייתכן כי במתנ"ס שלכם העלו את המחירים. מספר גמלאים פנו לאחרונה לפורטל פ"ת וסיפרו לנו: "העלו את המחיר ביותר מעשרה אחוזים. אין לכך כל הצדקה. לא הייתה עלייה במדד המחירים לצרכן וגם לא במשכורות ובקצבאות. מדוע להעלות את מחירי החוגים?"

אחד הגמלאים סיפר כי המחיר לחוג שאליו נרשם היה בשנה שעברה 750 ש"ח והשנה עלה ל-850 ש"ח. לדבריו, כששאל לפשר הדבר, ענו לו במתנ"ס שתמיכת העירייה בחוגים ובמדריכים קוצצה, ולכן לא הייתה ברירה אלא להעלות מחירים, אחרת החוג לא יוכל להתקיים".

תגובת דובר העירייה: "במועדונים של גיל שלישי המופעלים על ידי אגף הספורט לא חל כל שינוי במחירים. הדר המושבות, נוה גן, נפלאות, שערים, מתנ"ס לזרוס, מתנ"ס יוספטל, בית מרקו – דדו וכל מועדוני עמותת עלה זהב עמה אנו עובדים בשת"פ מלא".

המחלקה לטיפול באזרח הוותיק עוברת למשכן חדש

במסגרת התהליכים לשיפור השירות לתושבים, הוחלט על העברת המחלקה לטיפול באזרח הוותיק (לשעבר המחלקה לטיפול בקשיש) למשרדים נגישים יותר.

משרדי המחלקה הועברו למשרדים הממוקמים בסמוך לבניין העירייה, המשרדים תוכננו מראש למתן פרטיות ולנוחות הפונים (קירות מבודדים אקוסטית), נגישות תחבורתית ותקני נגישות לאנשים עם צריכים מיוחדים ולקשישים סיעודיים.

את המהלך הובילה תפיסת השירות לתושב שהביא עימו ראש העיר איציק ברוורמן. מחזיק תיק הרווחה אשר שוקר :"ראוי כי תושבי העיר הוותיקים יזכו לשירות ראוי, נוח ונעים. המשרדים החדשים הם חלק מהתפיסה של שירות נגיש ומכבד."

"אין ספק שהיכולת לתת לתושבי העיר הוותיקים מקום נגיש הנמצא במרכז העיר ומכבד את מי שנכנס אלי, הינו שיפור עצום לעומת התנאים בהם קיבלו העובדים הסוציאליים קהל, עד היום" הוסיף גיא עפארי, מנהל האגף לשירותי רווחה ובריאות.

המחלקה לטיפול באזרח הוותיק (לשעבר המחלקה לטיפול בקשיש) משנה את משכנה ועוברת למיקומה החדש ברחוב שפיגל 3 (קניון תפארת העיר) בקומה שלישית, החל מיום 26/6/2016 .

אין שינוי במספר הטלפון: 03-9052738

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...