אישה עסוקה? 3 טיפים לניהול זמן נכון

27/02/2018
חדשות


נשים במאה ה-21 חייבות לקום מוקדם בבוקר, לאמץ שגרת טיפוח זריזה ולקבוע לעצמן סדר עדיפויות ברור כדי לנהל טוב יותר את הזמן שלהן. אבל איך עושים את זה בצורה נכונה ועל איזה דברים אסור לוותר? קבלי את כל התשובות.

השילוב בין משפחה וקריירה הוא כבר לא חלום רחוק ונשים בכל רחבי העולם חיות אותו על בסיס יום יומי. עם זאת, לשילוב הזה יש מחיר והוא עלול לבוא לידי ביטוי בוויתור על איכות חיים ובפגיעה מהותית בשגרה. הפתרון לזה הוא לנהל טוב יותר את הזמן ולבצע כמה פעולות בסיסיות עם משמעות אדירה:

1. קומי מוקדם בבוקר

זה אולי נראה טיפ טריוויאלי, אך רוב הנשים לא מבינות עד כמה שעת ההשכמה משפיעה על איכות החיים והמשך היום שלהן. ברור מאליו שהשכמה מוקדמת בבוקר תשאיר לך יותר זמן להתארגנות, להכנות ולטיפוח מול המראה. במקביל, זה יכול למנוע ממך עמידה בפקקים ולהבטיח שתגיעי בזמן לעבודה. בטווח הארוך זה שווה שיפור באיכות החיים ומונע תחושות תסכול, לחץ, מועקה ועוגמת נפש.

האמת היא שהשכמה מוקדמת היא גם משימה פשוטה מכפי שנהוג לחשוב. גופך זקוק בסך הכל ל-7 שעות שינה והדרך לתת לו אותן היא ללכת לישון מוקדם. זה גם לא אומר שאת צריכה לוותר על זמן איכות עם המשפחה ובני הזוג, כי בסופו של דבר הכל מתחיל ונגמר באיזון נכון.  

2. אמצי שגרת טיפוח זריזה

סביר להניח שאת רוצה להיראות במיטבך בכל מקום שאליו את מגיעה. אם הבעיה שלך היא רק היעדר זמן, עלייך לאמץ שגרת טיפוח יעילה יותר. שגרת טיפוח זריזה תאפשר לך להתארגן במהירות בבוקר, לשמור על מראה נקי ולהגן על העור מפני נזקים ובעיות מצטברות.

את יכולה למשל לשים במקלחת בקבוקון של מים מיסלריים ולנקות איתם את הפנים ללא מאמץ או שטיפה. במקביל, המים יעזרו לך להחליף לוקים בתוך שניות ולהתרענן גם אחרי יום ארוך. כל שעלייך לעשות הוא להתרגל לשגרת טיפוח שמתאימה לסגנון החיים שלך וליהנות מכל העולמות.  

3. קבעי סדר עדיפויות

ספוילר: את לא תספיקי לעשות הכל. עלייך לקבוע כבר עכשיו סדר עדיפויות כדי למנוע את תחושת התסכול שתגיע אם לא תעמדי ברף שתציבי לעצמך, וכדאי להתייחס לאתגרים הניצבים בפנייך כאל הזדמנות לשינוי.

לכל אחת מאתנו יש סדר עדיפויות אחר. את היחידה שמחליטה איך להתחיל את היום, מה לעשות בשעות הפנויות של העבודה וכיצד לנוח ולבלות. בחרי סדר עדיפויות שעושה לך טוב ותראי איך נפתח בפנייך המון זמן פנוי. במילים אחרות, הניהול של הזמן שלך תלוי ביעדים שאת קובעת לעצמך בטווח הקצר והארוך. קבעי סדר עדיפויות שאת שלמה איתו והפסיקי עם תחושות האשמה המיותרות.

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...